zondag 6 september 2009

Back in Business???

Eindelijk komt m'n scrapmood weer een beetje terug! Nog niet zoveel, dat ik LO's ga maken, maar een paar 'veilige' kaartjes lukt al wel! ;-)
Ik krijg op dit moment veel steun van een paar goede vriendinnen, voor een van hen heb ik deze tag gemaakt. M'n voorraad verjaardagskaarten was door mijn scrap-stop behoorlijk geslonken, vandaar dit kaartje.
Erik en Suus zijn gisteren weer terug gekomen van vakantie, om hen een leuke thuiskomst te wensen, heb ik deze tag gemaakt.
Dit kaartje heb ik schaamteloos gelift van Ingrid, zelfs het papier is hetzelfde..... Ik heb alleen niet genaaid op het kaartje, omdat ik dat nog niet zo netjes kan als zij!
Een vriendin van mij heeft per 1 november een nieuwe baan in het ziekenhuis, voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb nog een aantal kaartjes gemaakt, maar daar ben ik niet 100% tevreden mee, vandaar dat ik die niet gepost heb!

3 opmerkingen:

Daniƫlle zei

Hey El,

Wat heb je een leuke dingen gemaakt!!! De another year kaart vind ik echt super! In ieder geval fijn dat je scrap-mood weer een beetje terugkomt, kunnen we weer af en toe samen aan de slag. ;-) Enneh, volgende week moeten we echt naar de beurs hoor!!!

Anoniem zei

Hoi Elena, bedankt voor jouw leuke reactie op mijn blog !! Ik zie op jouw blog ook erg leuke dingen voorbij komen. Vooral dat schilderij als kraamcadeau vind ik prachtig !!
Groetjes Berdien

Alexandra zei

Zo, je hebt je schade flink ingehaald. Wat een mooie creaties weer.