zaterdag 15 augustus 2009

Mediastilte

Een aantal weken ben ik al niet meer actief geweest met scrappen, bloggen, enz. Dit komt grotendeels door persoonlijke omstandigheden. Het bedrijf waarvoor ik werkte, stopte met alle service-werkaamheden en zodoende kwam ik op straat te staan. Inmiddels heb ik weer een nieuwe baan, of eigenlijk een oude... Ik ga weer aan het werk als verpleegkundige in mijn oude ziekenhuis! Na een zijstap van 1,5 jaar toch weer terug naar mijn roots; Verpleegkundige op de Gynaecologie en Obstetrie!
Ook ben ik net terug van een geweldige reis naar Maleisie, ter ere van het 30-jarig huwelijk van mijn ouders... Een onderwerp waarover ik heel veel kan gaan scrappen!
Oftewel; I'm back in business!!

1 opmerking:

Alexandra zei

Fijn dat je weer een baan heb gevonden, weer een last minder zullen we maar zeggen. Hoop dat je dit werk ook weer met plezier kan gaan doen. Succes ermee.