vrijdag 18 september 2009

Nieuw speeltje!

Via marktplaats heb ik dinsdag een Bind It All gekocht, die woensdag al bezorgd werd! Helaas moest ik woensdagavond werken en heb ik pas gisteravond met m'n nieuwe BIA kunnen spelen.
Binnenkort gaan Suus en ik met z'n tweeen een weekendje weg, om een leuk aandenken te hebben hieraan, heb ik alvast een mini-albumpje gemaakt. Kunnen we straks naar hartelust foto's maken, inplakken, en klaar! :-)
Het papier is van American Crafts, Moda Bella en is lekker vrolijk.

4 opmerkingen:

Alexandra zei

Leuk boekje, zo heb je gelijk al voorpret voor je weekendje weg. Veel plezier.

Daniƫlle zei

Je bent echt lekker op dreef zeg. Het boekje is helemaal leuk, en nu toch maar een keer voor ander papier gekozen? ;-)

Christine zei

Wow, wat ben jij creatief, je maakt prachtige dingen.
De Bind it All zal je zeker goed van pas komen!

Floortje zei

Wat een leuk mini boekje heb je gemaakt, het weekendje moet nu wel leuk worden!
Groetjes, Floortje