zondag 13 september 2009

Op dreef!

Gisteren toch even naar de beurs in Rijswijk geweest met Daan. De beurs viel erg tegen, maar ik heb wel leuk papier gekocht! Van Basic Grey, Ambrosia. Ik heb het 's avonds gelijk gebruikt om dit kaartje te maken, hij is gebasseerd op de laatste sketch van Card Patters.

Deze week ben ik weer lekker bezig geweest, naar aanleiding van een sketch (weet niet meer welke....) heb ik deze kaart gemaakt.
Verder heb ik deze week voor het eerst een sketch gemaakt van Get Sketchy. Voor dit kaartje heb ik papier van American Crafts, Metropolitan gebruikt.

12 opmerkingen:

Angèle zei

Echt een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met GS!

Martha zei

Wow, prachtige kaarten heb je allemaal gemaakt zeg!!!!

Frida zei

Gave kaarten heb je gemaakt !
En wat goed dat je weer de smaak te pakken hebt !

Daniëlle zei

Leuke kaarten en het papier is echt super!!! En op de eerste kaart toch geen extra vlindertjes...???? ;-)

sam zei

mooi kaartjes!

liszha zei

Hij is gaaf! Leuk ook wat je gedaan hebt met dat touw in het midden van de cirkel.
En de papieren en alles, het komt gewoon zo mooi bij elkaar.
Thanks for joining us this week at GS.
Hugs,
Lisette

whoistracy zei

Gorgeous cards! I love the mix of colors and patterns you combined. Thanks for joining us on CP.

Anoniem zei

They are all fabulous, but I really love those butterflies on the GETSKECHY card, but the Card pattern card rocks too.
Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

~amy~ zei

fabulous cards...love them all...great job on the Get Sketchy one! Thanks for playing with us!!!

Giselle zei

Gorgeous cards ! just love the colors..!

Dora zei

Geweldige uitwerking van de sketch, de kleuren zijn top, een perfecte kaart!

NinaB zei

Just beautiful. I love butterflies! Thanks for joining us at CardPatterns this week.